Mayo Clinic RPG :: Wprowadzenie :: Organizacja
Forum na ten moment zamknięte. Zapraszamy do kontaktu na serwer Discordowy. ;)
Ogłoszenia Pią 08 Gru 2023, 13:59Mayo Clinic
Przy barze Nie 03 Gru 2023, 12:18Ruelle I. Prescott
Pokój lekarzy-specjalistów Nie 03 Gru 2023, 12:00Ruelle I. Prescott
Stoliki bilardowe Pią 01 Gru 2023, 16:23Adara Noor
Bundy Café & Atrium Pon 27 Lis 2023, 19:18Ruelle I. Prescott
Plac Laucherych Nie 26 Lis 2023, 11:09Ruelle I. Prescott
Kto zagra? Pią 24 Lis 2023, 20:09Rika Sanclair
Burger King Pią 24 Lis 2023, 18:47Ruelle I. Prescott
Biuro I Czw 23 Lis 2023, 22:06Niklas Söderberg
Wstęp
Mayo Clinic posiada jeden z wiodących programów przeszczepów wątroby w kraju, ceniony jest za innowacyjną praktykę i badania w dziedzinie neurologii, medycyny transplantacyjnej oraz leczenia raka. Zespoły specjalistów świadczą usługi w ponad 40 specjalnościach medycznych i chirurgicznych. Przyjmowane są tu najznakomitsze jednostki, od znanych dyplomatów, po gwiazdy sportowe i zwykłych ludzi, korzystających z... Czytaj więcej
Partner
EKIPA
JAYDEN RAYAdministrator
RUELLE I. PRESCOTT Administrator
GEMMA MONTROSE Moderator
20paź
Oficjalne otwarcie forum!
20paź
Dla zainteresowanych powstały halloweenowe zadania. Znajdziesz je W TYM TEMACIE. Zachęcamy do szybkiej reakcji. Ilość miejsc jest ograniczona! :)
25paź
Została już tylko część Zadań MG do przejęcia. Śpieszcie się póki są miejsca. :)
18lis
Powitajmy w ekipie administracji Ruelle I. Prescott! :)

Mayo Clinic
https://mayo.forumpolish.com/ https://mayo.forumpolish.com/ https://mayo.forumpolish.com/
Mayo Clinic
Pon 02 Paź 2023, 23:10
Regulamin
postanowienia ogólne

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu. Administracja zastrzega sobie prawo do jego zmiany, o czym każdorazowo poinformuje w temacie z ogłoszeniami .
2. Przestrzegamy zasad netykiety. Spory rozwiązujemy prywatnie – przez prywatne wiadomości, za pośrednictwem komunikatorów, w razie konieczności z udziałem administracji. Komentarze zamieszczone w innych miejscach będą ignorowane i/lub bez ostrzeżenia usuwane.
3. Prośby, pytania i uwagi zamieszczamy w przeznaczonym do tego temacie. Nie kierujemy ich na PW administracji. Komentarze zamieszczone w innych miejscach mogą zostać pominięte lub zignorowane.
4. Na forum zabrania się publikowania treści: niezwiązanych z tematem, spamu, nagości i materiałów o charakterze jednoznacznie seksualnym, nękania lub przemocy, szerzenia nienawiści, podszywania się pod inne osoby, danych osobowych i informacji poufnych, łamiących prawa autorskie, przedstawiających wykorzystywanie dzieci, złośliwych działań lub wprowadzających w błąd, innych działań niezgodnych z prawem. Za treści niezgodne z regulaminem administrator nie ponosi odpowiedzialności. Treść literacka nie podlega powyższym ograniczeniom, ponieważ jest twórczością fikcyjną
5. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania, a w szczególnych przypadkach usunięcia kont użytkowników łamiących dowolny punkt regulaminu.
6. W kwestiach nieobjętych regulaminem obowiązują zasady opublikowane w poszczególnych działach lub niezależnie podjęte decyzje administracji.


Kreacja postaci


1. Mayo Clinic RPG to forum typu Second Life, więc wykreowane postacie oraz rozgrywane sytuacje powinny się mieścić w granicach szeroko pojętego realizmu i prawdopodobieństwa.
2. Postać powinna być autorskim pomysłem użytkownika. Postacie zbyt mocno wzorowane na realnych postaciach czy tekstach kultury mogą zostać niezaakceptowane.
3. Nick postaci to jej imię i nazwisko lub pseudonim i nazwisko. Imiona i nazwiska można powielać tylko za zgodą użytkowników, którzy już takowe posiadają.
4. Administracja zastrzega sobie prawo do niezaakceptowania karty postaci o rażących błędach logicznych np. jeśli wizerunku użycza osoba, która wiekiem odbiega od wieku postaci lub wiek postaci nie odpowiada jej kwalifikacjom.
5. Po ukończeniu karty i umieszczeniu jej w odpowiednim dziale, należy oznaczyć konto  @Mayo Clinic.
6. Wszystkie pola profilu dotyczące danych postaci należy wypełnić rzetelnie i jednoznacznie, pola typu szlachta nie pracuje, pracuje na wysokości itp. będą proszone o ponowne uzupełnienie. Dotyczy to również klarownego uzupełniania pola z multikontem (bez skrótów, pseudonimów i skojarzeń, które nie widnieją w nicku postaci, typu najprzystojniejszy strażak itp.).

Limity

1. Postaci przysługuje możliwość jednej zmiany wizerunku. Wyjątkiem są powracające postaci nieaktywne, których wizerunek został przejęty przez innego użytkownika. Nowy wygląd powinien być zbliżony do poprzedniego wizerunku.
2. Na jednego użytkownika przypadają trzy multikonta, możliwość powiększenia limitu należy indywidualnie ustalić z administracją.


Rozgrywka i nieobecności


1. Możliwość prowadzenia rozgrywek przysługuje tylko postaciom aktywnym z zaakceptowaną kartą postaci.
2. Aby zachować status aktywnej postaci należy napisać przynajmniej 5 postów każdego miesiąca. Wyjątek stanowi miesiąc, w którym gracz uzyskał akceptację KP. W tym miesiącu obowiązek pisania postów dla tego gracza nie obowiązuje.
3. Rangi nieaktywnych postaci zdejmowane są ostatniego dnia każdego miesiąca (lub z początkiem kolejnego).
4. Na forum dozwolona jest multilokacja, uprasza się jednak o zachowanie chronologii zdarzeń.
5. W jednej lokacji może się toczyć jedna rozgrywka lub kilka rozgrywek, wyłącznie za zgodą aktywnych w niej postaci.
6. Posty, których treść może być uznana za nieodpowiednią lub wrażliwą, powinny być oznaczone dopiskiem +18, a najlepiej ukrywane za pomocą komendy hide.
7. Minimalna długość posta fabularnego wynosi 250 słów.

Czat forumowy – discord


1. Funkcję czatu na forum pełni discord .
2. Na discordzie także obowiązują wszystkie zasady zawarte w niniejszym regulaminie.
3. Nazwa profilu na discordzie powinna zawierać wszystkie aktywne postaci autora - wyjątek stanowią postaci, które nie zmieściły się w limicie znaków.

Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach