Wstęp
Mayo Clinic posiada jeden z wiodących programów przeszczepów wątroby w kraju, ceniony jest za innowacyjną praktykę i badania w dziedzinie neurologii, medycyny transplantacyjnej oraz leczenia raka. Zespoły specjalistów świadczą usługi w ponad 40 specjalnościach medycznych i chirurgicznych. Przyjmowane są tu najznakomitsze jednostki, od znanych dyplomatów, po gwiazdy sportowe i zwykłych ludzi, korzystających z... Czytaj więcej
listopad 2023
20paź
Oficjalne otwarcie forum!
20paź
Dla zainteresowanych powstały halloweenowe zadania. Znajdziesz je W TYM TEMACIE. Zachęcamy do szybkiej reakcji. Ilość miejsc jest ograniczona! :)
25paź
Została już tylko część Zadań MG do przejęcia. Śpieszcie się póki są miejsca. :)
18lis
Powitajmy w ekipie administracji Ruelle I. Prescott! :)
Mayo Clinic
Instrukcja rzutu kością
Mayo Clinic RPG
Kośćmi rzucasz w swoim fabularnym poście, w temacie, którego dotyczy rzut kością np. w sesji, wydarzeniu lub w prywatnej rozgrywce. Kości znajdują się pod edytorem tekstu (screen ). Wybierasz z rozwijalnej listy kość, która dotyczy Twojego rzutu np. K6, K10, K100. Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych mnożników rzutów kością.
Rzuty kością - mnożniki
Test reputacji – na sukces
Stosowany jeśli Reputacja postaci zwiększa szansę na powodzenie zdarzenia.Rzut kością k100 z uwzględnieniem wybranej przez MG reputacji Twojej postaci, gdzie:
reputacja < wynik ➔ nic się nie dzieje,
reputacja > wynik ➔ czynność zakończyła się sukcesem.
Np. Próbujesz poderwać kelnerkę w barze. Twoja Reputacja Flirtujący wynosi 65%. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 54.
65 (reputacja) > 54 (wynik) ➔ czynność zakończyła się sukcesem
Test reputacji – na porażkę
Stosowany jeśli reputacja postaci zwiększa szansę na niepowodzenie zdarzenia.Rzut kością k100 z uwzględnieniem wybranej przez MG reputacji Twojej postaci, gdzie:
100 - reputacja > wynik ➔ nic się nie dzieje,
100 - reputacja < wynik ➔ czynność zakończyła się porażką.
Np. Próbujesz przekonać żonę, że nie zdradziłeś jej z kelnerką. Twoja reputacja Flirtujący wynosi 65%. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 54.
100 - 65 (reputacja) = 35 < 54 (wynik) ➔ czynność zakończyła się porażką
Próg punktowy
Rzut kością k100 z określonym przez MG progiem punktowym do przekroczenia, z uwzględnieniem wpływu reputacji Twojej postaci, gdzie:
wynik +/- Reputacja > próg punktowy ➔ czynność zakończyła się sukcesem,
wynik +/- Reputacja < próg punktowy ➔ czynność zakończyła się porażką.
Np. Przedstawiasz swojej żonie dowody na to, że jej nie zdradziłeś. Twoja Reputacja Flirtujący wynosi 65% i ma efekt negatywny na zdarzenie (efekt określa MG). Twój próg punktowy wynosi 40. Rzucasz kością k100. Twój wynik to 50.
50 (wynik) - 65 (reputacja) = -15 < 40 (próg pkt) ➔ czynność zakończyła się porażką
Ale Twój przyjaciel staje w Twojej obronie. Jego reputacja Bezkonfliktowy wynosi 20% i ma efekt pozytywny na zdarzenie (efekt określa MG). Próg punktowy wynosił 40. Drugi gracz rzucił kością k100. Jego wynik to 50.
50 (wynik) + 20 (reputacja) = 70 > 40 (próg pkt) ➔ czynność zakończyła się sukcesem
Ślepy traf
Rzut kością k6, k10 lub k100. MG dopisuje do każdego wyniku rzutu kością zdarzenie, jakie zostało wylosowane dla Twojej postaci.
Np. Idziesz sobie ulicą i MG podrzuca Ci losowe zdarzenie na ślepy traf z użyciem kości K6. Rzucasz kością k6, Twój wynik to 3, gdzie każdy wynik odpowiada konkretnemu zdarzeniu:
1 – potykasz się na chodniku
2 – spada na Ciebie pianino z okna
3 – wygrywasz los na loterii
4 – zgubiłeś portfel
5 – potrącił Cię samochód na pasach
6 – dzwoni do Ciebie szef, że masz dzisiaj wolne
... i inne wskazane przez MG
Trafienie krytyczne
1 (krytyczna porażka)
wskazuje, że testowana czynność zakończyła się wyjątkową porażką
100 (krytyczny sukces)
wskazuje, że testowana czynność zakończyła się wyjątkowym sukcesem
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach